ایردراپ

اگر شما برای ورود به بازار کریپتوکارنسی علاقه‌مند هستید و قصد دارید تا با رمز ارزهایی دیجیتال از جمله بیت کوین کسب درآمد کنید، بدون شک اخبار و داستان‌هایی را در رابطه با ورود افراد به این بازار و به دست آوردن میلیون‌ها دلار شنیده‌اید. یا شاید دوستانی دارید که با استخراج ارزهای دیجیتال درآمد ثابت و قابل توجهی را به دست می‌آورند.

اما واقعیت این است که مردم برای کسب درآمد وارد این بازار می‌شوند اما درصد بالایی از این افراد به این هدف دست پیدا نمی‌کنند، زیرا به سادگی در این راه تسلیم می‌شوند یا پول خود را از دست می‌دهند و راه صحیح کسب درآمد  از رمز ارزها  را نمی‌دانند.

بازار کریپتوکارنسی هنوز در مراحل اولیه توسعه و رشد خود قرار دارد و با افزایش روز افزون قیمت ارزهای دیجیتال مختلف افراد بیشتری برای ورود به این بازار جذب می‌شوند. خبر خوب این است که راه های زیادی برای کسب درآمد از طریق رمز ارزها وجود دارد. از سال ۲۰۱۱ رشد مداومی در فعالیت توسعه دهندگان، رسانه‌های اجتماعی و تعداد استارت آپ های ایجاد شده در صنعت بلاک چین و رمز ارز وجود داشته است. در ادامه این گزارش قصد داریم تا بهترین روش‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال را معرفی کنیم.

آیا می توانید با ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنید؟

در پاسخ به این سوال به طور خلاصه باید گفت، بله می‌توانید با ارزهای دیجیتال کسب درآمد کنید. اما به علت وجود نوسان‌های بالا ریسک معاملات در بازار ارزهای دیجیتال به شدت بالاست و نیازمند دانش و تخصص است. با این حال نوسان‌گیری و معامله رمز ارزها، یکی از رایج‌ترین روش ها برای کسب درآمد از بازار کریپتوکارنسی محسوب می‌شود. اگرچه میانگین روزانه حجم معاملات ارزهای دیجیتال تنها ۱ درصد بازارهای مالی است، اما نوسانات زیادی در بازار کریپتوکارنسی است و پتانسیل خوبی برای انجام معاملات کوتاه مدت وجود دارد.

در حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال نسبت به سایر بازارهای مالی کوچک‌تر است اما در آن پتانسیل رشد زیادی وجود دارد. در ادامه برخی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری را که شناخته شده‌تر هستند، معرفی می‌کنیم:

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • کاردانو
  • ریپل
  • دوج کوین
  • بایننس کوین
  • سیف مون
  • پالی گان
  • استلار
  • تتر
  • شیبا اینو

۶ استراتژی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

برای کسب درآمد از این بازار باید استراتژی‌های درآمدزایی را به خوبی بشناسید. در مرحله اول، می‌توانید در بازار کریپتو سرمایه گذاری یا معامله کنید و این کار را بدون داشتن هیچ ارز دیجیتالی مانند سرمایه گذاری در طلا در بازار سهام انجام دهید. در مرحله دوم، می‌توانید از طریق کوین‌هایی که از قبل مالک آن هستید، در معاملات فیوچرز و مارجین شرکت کرده و یا با قرض دادن کوین‌ها به سیستم یا سایر کاربران کسب درآمد کنید. در مرحله سوم، می‌توانید با استخراج یا دریافت پاداش کوین‌ها برای کارهای انجام شده در سیستم بلاک چین شرکت کنید. بر اساس این سه مکانیسم، در ادامه شش استراتژی برای کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال را معرفی می‌کنیم.

  • سرمایه گذاری
  • ترید
  • استیکینگ
  • رسانه های اجتماعی کریپتوکارنسی
  • ماینینگ یا استخراج رمز ارزی
  • ایردراپ و فورک

 سرمایه گذاری

سرمایه گذاری یک استراتژی بلندمدت برای خرید و نگهداری دارایی‌های رمز ارزی است. دارایی‌های ارز دیجیتال معمولاً برای استراتژی خرید و نگهداری در بلند مدت مناسب هستند. آن‌ها در کوتاه‌مدت بی‌ثبات هستند، اما پتانسیل بلندمدت فوق‌العاده‌ای برای رشد دارند. این استراتژی سرمایه‌گذاری از شما می‌خواهد که دارایی‌های باثبات‌تری را که در بلندمدت هم در بازار وجود خواهند داشت، شناسایی کنید. دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین و اتریوم افزایش قیمت بلندمدتی را نشان می‌دهند و می‌توان آن‌ها را گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری مطمئنی در این زمینه دانست.

ترید

در حالی که سرمایه گذاری یا هولد کردن یک روش بلندمدت برای سرمایه‌گذاری است، اما ترید یک روش معامله برای استفاده و کسب سود از فرصت‌های کوتاه مدت است. بازار ارزهای دیجیتال بی ثبات است. این بدان معناست که قیمت دارایی‌ها می تواند در کوتاه مدت به طور چشمگیری افزایش یا کاهش داشته باشد.

ترید

برای اینکه یک معامله گر موفق باشید، باید مهارت های تحلیلی و فنی مناسبی داشته باشید. شما باید نمودارهای بازار در مورد عملکرد ارزهای دیجیتال مختلف را تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید پیش بینی‌های دقیقی در مورد نوسانات بازار داشته باشید. بنابراین در صورت داشتن تخصص و دانش کافی، نوسان‌گیری یکی از راه‌های پرسود کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

استیکینگ

استیکینگ روشی برای تایید تراکنش‌های ارز دیجیتال در شبکه است. اگر دارایی رمز ارزی خود را استیک می‌کنید، به این معناسبت که صاحب کوین خود هستید اما برای مدت مشخصی اجازه استفاده و خرج کردن آنها را ندارید و در عوض، دارایی دیجیتالی خود را در یک کیف پول قفل می‌کنید.سپس یک شبکه Proof of Stake از کوین‌های شما برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها استفاده می‌کند. شما برای انجام این کار پاداش دریافت خواهید کرد. در اصل، شما رمز ارزهای خود را به شبکه قرض می دهید و این موضوع به شبکه اجازه میدهد تا امنیت خود را حفظ کرده و تراکنش‌ها را تأیید کند. پاداشی که دریافت می کنید مشابه سودی است که بانک برای سپرده گذاری دارایی به شما می پردازد.

رسانه‌های اجتماعی کریپتوکارنسی

پلتفرم‌های جدید شبکه‌های اجتماعی که بر بستر شبکه بلاک چین ایجاد شده‌اند، برای تولید و مدیریت محتوا به شما پاداش می‌دهند. برای مثال مرورگر brave به کاربران در صورت استفاده از این سیستم ارز دیجیتال اختصاصی پلتفرم خود یعنی bat پاداش می‌دهد.

ماینینگ

ماینینگ یا استخراج ارز دیجیتال یکی از روش‌های قدیمی کسب درآمد از این فضاست. استخراج هنوز یک جزء حیاتی از مکانیسم و الگوریتم اثبات کار محسوب می‌شود. یعنی دقیقا جایی که ارزش یک ارز تولید می‌شود. اگر یک ارز دیجیتال را استخراج کنید، با کوین‌های جدید همان رمز ارز پاداش می‌گیرید. برای استخراج، به تخصص فنی و سرمایه گذاری اولیه در سخت افزار تخصصی نیاز دارید. البته در نظر داشته باشید که شروع ماینینگ در ابتدا این نیاز به تخصص و سرمایه گذاری اولیه و مداوم دارد.

ماینینگ

ایردراپ و فورک

ایردراپ یکی از روش‌های تبلیغاتی برای پروژه‌هاست تا به وسیله آن خود را معرفی کرده و کاربر فعال جذب نمایند. در روش ایردراپ به شما کوین رایگان اهدا می‌شود که می‌توانید از آن برای خرید، سرمایه گذاری یا معامله با سایر رمز ارزها استفاده کنید. یک بلاک چین به دلیل تغییرات یا ارتقاء پروتکلی، کوین‌های های جدید ایجاد می‌کند که به این فرآیند به اصطلاح فورک گفته می‌شود. اگر کوین‌های خود را روی شبکه اصلی نگه دارید، معمولاً توکن‌های رایگان حاصل  از فورک در شبکه جدید را دریافت خواهید کرد. این بدان معنی است که شما یک ارز رایگان دریافت می کنید، اگر دارایی‌های‌تان در زمان و مکان مناسب قرار داشته باشند.

نتیجه گیری

در این گزارش سعی کردیم تا ۶ استراتژی مهم کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار دهیم. برای انتخاب هر یک از این روش‌ها نیاز است تا دانش خود را افزایش دهید. وبسایت و آکادمی آموزش ارز دیجیتال ارز تودی (arztoday.com) با ارائه کاربردی‌ترین محتواها در زمینه کسب درآمد از بازار کریپتوکارنسی به شما کمک خواهد کرد تا دانش عمومی و تخصصی خود را در رابطه با اصطلاحات این بازار و روش‌های درآمدزایی آن افزایش دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد